HTML

mindenannyi

"Dehát ez már csak ilyen. Pörög a tízcentes, és tótágast áll a világ."

Friss topikok

  • Perde Dóra: Ütős. Remélem, jól vagy. (2017.12.13. 13:06) Ambivalencia
  • Lupuslány: Amikor a poszt végére értem, be kell vallanom, hogy lassan, elismerően tapsolni kezdtem. Hogy erre... (2016.09.01. 21:41) Sorminta
  • Gringo: @Haloperidol: mert annak a gyereknek a gyiviben sokkal jobb helye van, ugye? (2014.11.11. 19:08) A Pride - és ha én is meleg lennék?

Címkék

- Jó napot!

- Á, jó napot Tibikém, hát hogy van?

- Köszönöm, Lajoskám, kitűnően! Képzelje, sikerült elhelyezkednem!

- Ne mondja! Ilyen hamar?

- Bizony, csak másfél év volt.

- Maga mázlista! És mondja, hogy sikerült ilyen hamar?

- Végülis nem volt benne semmi megerőltető. Csak az alvást kellett kihagyni. Tudja, éjjelenként ott ültem a számítógép előtt és lestem az állásportálok hírleveleit. Mindent megpályáztam!  Szakmunkástól az igazgatóig. Csináltam nyolc különböző önéletrajzot, hamisítottam egy OMMF igazolást és több referencia levelet. Így elértem, hogy havonta átlag két interjúra hívjanak be. Gyerekjáték!

- Maga tényleg szorgalmas volt, úgy látom. Nade meg is van az eredménye, ugyebár?

- Meg bizony! Ennél a cégnél mindössze négy forduló volt, mondhatni, egyből felvettek. Igaz, utólag megtudtam, hogy erre az állásra csak nyolcszázhuszonketten jelentkeztek, így azért könnyebb volt.

- Hallja-e, tényleg irigylem. És meséljen, milyenek a kollégák?

- Csak olyanok, mint máshol. Dolgozunk szépen, csendben.

- Csendben?

- Igen, ugyanis beszélni munka közben nem szabad, zavarja a főnököt. Ha valaki indokolatlanul megszólal, rögtön levonnak a béréből. Múlt héten is, odacsíptem az ujjamat a fiókkal, aztán magamról megfeledkezve felkiáltottam, hogy a kutyaúristenit!, mindjárt tízezrem bánta. Az asszony nagyon kiakadt, szegény.

- Neki se lehet könnyű.

- Nem, de azért jól bírja. Csak a gyerekekről kellett lemondania. De azért vasárnaponként, ha nincs túlóra, láthatja őket.

- És hová rakták a srácokat?

- Hát az árvaházba. A feleségem főnöke nem látta elég biztosítéknak a nagymamákat, és nem akarta, hogy a feleségem egy percet is hiányozzon egy gyerekbetegség miatt. Túl értékes munkaerőnek tartja, azért van ez.

- Érthető.

- Igen, bár az asszony eleinte nagyon hiányolta őket. Aztán beletörődött. Végülis, enni kapnak, aludniuk is van hol, és ha ünnepnapon hazajönnek, visszakapcsoltatjuk az áramot.

- Maguk milyen emberségesek. A Kovácsékat hallotta? Tutajra ültetve leúsztatták a gyerekeket a Dunán, és beszereztek egy igazolást, hogy mind a ketten meddők. De megérte, mert most már dolgoznak, segédmunkások az útépítésnél.

- Nahát! Igazán csak gratulálni tudok nekik. Én is szívesen lennék segédmunkás, de sajnos, csak két diplomám van, és mandarinul sem beszélek. Hiába, ez az alulképzettség nagy átok.

- Na, nem tartom fel tovább.

- Nem sietek nagyon, csak ide az orvosi rendelőbe megyek, varratot szedetni.

- Ja, a lába?

- Igen, végülis megcsináltattam. Igazán nem nagy áldozat, ha meg akarja tartani az ember a munkahelyét, ugyebár. Pont olyan lett, mint a cégvezetőé!

- És mondja, nem fájt nagyon?

- Á, altattak. Igaz, a tb nem finanszírozta, de most, hogy az asszony is dolgozik, megengedhettük magunknak.

- És mit szólt a főnöke?

- Képzelje, el volt ragadtatva! Mindjárt kihúzta a nevemet a feketelistáról, amire a múltkori fiókos eset után kerültem. Végülis egy láb levágása, hát mi az? Marad még egy, meg a mankó, azzal is vígan elvan az ember. És ami a legfontosabb: a cégnél most már tudják, hogy minden körülmények között hűséges vagyok hozzájuk.

- Hát a legjobbakat magának, Tibikém!

- Magának is Lajoskám, magának is! Üdvözlöm az asszonyt, meg a srácokat.

- Átadom majd a jövő héten, ha hazaértek. Tudja, nekik is hosszú a műszak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenannyi.blog.hu/api/trackback/id/tr705382647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása