HTML

mindenannyi

"Dehát ez már csak ilyen. Pörög a tízcentes, és tótágast áll a világ."

Friss topikok

  • Perde Dóra: Ütős. Remélem, jól vagy. (2017.12.13. 13:06) Ambivalencia
  • Lupuslány: Amikor a poszt végére értem, be kell vallanom, hogy lassan, elismerően tapsolni kezdtem. Hogy erre... (2016.09.01. 21:41) Sorminta
  • Gringo: @Haloperidol: mert annak a gyereknek a gyiviben sokkal jobb helye van, ugye? (2014.11.11. 19:08) A Pride - és ha én is meleg lennék?

Címkék

Három szóban össze lehet foglalni ezt a filmet, a következőképpen: klisé, klisé, klisé.

Az első rész évekkel ezelőtt egész jó volt, bár túl sok emlékem nem maradt róla, csak hogy pörgős film volt. Éppen ezért nem bántam, hogy a második részbe tettek pár másodperces flashback-eket (így hívják ezt egyébként?) az első részből, jött is az "ahaaa, tényleg" élmény. 

Taken-2_05.jpg

Tudom, nem új film ez a második rész se, de hozzám csak tegnap jutott el, ez van. Tipikus popcorn-mozi, főhős apucival, félfőhős-lánnyal és "nee-neee-neeeeee" szókincsű anyukával. De most komolyan, elgondolkodtam egy percre, hogy ha engem elrabolnának, telne-e tőlem több, minthogy fájdalmasan nyögjek, és folyamatosan azt mondogassam, hogy neee-neeee, lehet, hogy nem, de azért a forgatókönyvírók kicsit megerőltethették volna magukat. Mondjuk így legalább a színésznő megspórolta a sok szövegtanulást, számára tiszta nyereség. 

A végére, de éppen csak a végére főhős apucinak lesz egy, azaz egy karcolása az arcán. Egyébként ütik, vágják, verik, de még csak fel se dagad a képe, micsoda szerencse, egyébként rosszul mutatna a vásznon, de az az egy darab apró vágás az arcán, jelképezi a hős fáradtságát, és hogy azért ő sem egészen sebezhetetlen. Csak majdnem. Amennyi rosszfiút lekaszabol, nem csoda, én a másodiknál kidőltem volna, persze én nem vagyok se hős, se apuci.

Egyébként ha albán lennék vagy török, jól elküldeném a filmkészítőket a picsába. Minden, ami a filmben hozzájuk kapcsolódik - a sokcsillagos hotelt kivéve - koszos és rendetlen, lepusztult és szegényes, na ne már. Az amerikaiak természetesen tiszták, frissek és ha szagos mozi lenne, kiderülne, hogy még illatosak is a legnagyobb megpróbáltatások közepette, amire jó példa, hogy elrabolt anyucinak, akinek éppen kezdik kínozni a kardigánját egy körömollóval (!), olyan szépen fésült és tisza volt a sérója, hogy esküszöm, megirigyeltem. Ez aztán a helytállás!  

Címkék: film taken

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenannyi.blog.hu/api/trackback/id/tr485351976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása